skolkatalogen har kommit

till de flesta elevernas stora förtjusning!

nu kan de äntligen spana in den där killen eller tjejen i klassen över som de har tittat på så länge! några av dem kommer att tycka att de ser konstiga och fula ut på kortet och precis som sina klassfoton gömma katalogen längst ner i byrålådan.

skolkatalogen väntade man även på när jag själv gick på högstadiet. det var spännande att få den för att se hur man såg ut och kunna spana in killen man var kär i just då. jag har faktiskt sparat dem, alla katalogerna från högstadiet och gymnasiet. så här i efterhand, flera år efter att man har slutat gå där är det kul att ta fram dem och titta efter vilka man gick med. vissa har man koll på vad de gör idag och en del andra undrar man vad det blev av dem. många har ändrats rejält sedan den tiden, både till utseende och sätt.

kul var det i alla fall.. även om jag inte alltid gillade mig själv på korten i katalogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0