värdelöst vetande om mig!

Sparar till: allt möjligt
Väntar på:
sommaren! =)
Pålägg som gäller:
salami eller skinka. Marmelad om det är helg!

Dagens dryck: mjölk
Senaste boken du läste: "ska vi slå vad" av jennifer cruise
Senaste maträtten du åt: potatisgratäng med fläskkotlett och stekta grönsaker

Senaste klädesplagget du bar: byxor, tröja
Senaste repliken du yttrade: det är förbannat kallt ute!

Senaste personen du träffade: kärleken, min älskling!
Senaste personen du pratade i telefon med: vännen Åsa
Senaste personen du fick brev av: Cecilia och Andreas
Senaste gången du sov: hela långa natten!
Senaste saken du köpte: en ny vinterjacka på stadium
Vad har du gjort idag: varit ute, ätit lunch med kärleken, fikat med madde, umgåtts med åsa och sen nördat framför datorn och sett en väldigt amerikansk film i soffan efter middagen
Gillar du svarta kläder: Japp
Hur tidigt stiger du upp: halv sju, sju
Vilken färg har du på håret: blond
Vad har du för färg på ögonen: Blågrågröna
Är du uppväxt i stan eller på landet: landet, vår idrottsförening hade fler medlemmar än vad det bodde i samhället.. mysko
Var har du ont: ryggen är ett aber just nu!

Vad lyssnar du på för musik nu: martin stenmarcks nya cd! Kan rekomenderas
Vad tycker du om idrott: roligt! =)
Vad har du för klocka: en klocka jag köpt på guldfynd

Favoritgodis: Saltlakrits
Dyraste plagg du köpt: säkert någon av mina jackor.
Har du jobb: Ja
Vad fick du på ditt senaste prov: det var länge sedan jag fick betyg på prov.. tror att det var VG i religionssociologi

Favoritämne i skolan: det var alltid samhällsorienterande ämnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0