fly, fly little wing

en mycket bra blogg som jag läser är den som sara har. bloggen kallar hon "a pilgrim soul" och på hennes sida kan man läsa om hennes liv i små och stora betraktelser. det senaste året har man kunnat läsa och följa henne och hennes sambos lilla hund, disney. en italiensk vinthund som är så otroligt söt!

tyvärr var de tvugna att avliva hunden nu under påsken och jag känner med henne. att förlora ett husdjur gör ont och man sörjer sitt älskade husdjur länge. i hennes senaste inlägg så har hon lagt upp en video hon har gjort till minne av sin lilla hund. titta på den, den är väldigt fin och den låt hon har valt till är vacker.

video of disney

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag googlade på Disney + Vinthund och hittade dig här. Vad glad och rörd jag blev av detta inlägg! Tack!... Och nu ska jag passa på att bokmärka din blogg när jag ändå hittade hit :)

2007-05-30 @ 02:21:22
URL: http://www.shelob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0