jag har en "nörd" till sambo

igår när vi kom hem från norrköping så sattes det igång! =)
nördandet med datorn. inte nog med att min kära sambo sitter åtta timmar framför en dator på jobbet, han gör det hemma också!

det är inte så illa att jag inte står ut, ibland kan det till och med vara ganska charmigt. som igår tex. han har köpt en kabel som ska gå från datorn till tv:n. den gör tydligen att det blir bättre bild på tv:n från datorn. jag som inte behöver dessa attribut lika mycket tittar mest faschinerat på honom då han går igång och berättar om och dreglar över vilken fin bild det blir på tv:n när man kopplar den här kabeln till datorn och jidder jidder..

jag ser ingen skillnad ska tilläggas, tycker att bilden ser likadan ut som innan. men det är tydligen skillnad, stor skillnad..

nåväl, nu har det i alla fall varit problem med att få det här och fungera så igår satt han här, i vårt datarum med datorn och tv:n (från sovrummet) och skulle mixtra i hop det där.. såg rätt kul och gulligt ut!

image26

han är rätt söt ändå min kärlek! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0