mitt nya favorithalsband

fick ett halsband igår av mina goda vänner p+j i examenspresent av märket snö.
det roliga var att jag hade varit och tittat på exakt samma halsband några veckor tidigare, men av någon anledning valde jag att inte köpa det. inte då i alla fall. och nu behöver jag inte göra det eftersom jag fick det.

image47


är väldigt förtjust i märket snö, deras halsband är otroligt fina och min sambo kan inte förstå varför jag vill ha flera halsband av det märket. jag har ju ett.. men som jag sa, man måste ju kunna variera sig!

av min kära syster fick jag en "trädgård" eftersom jag inte har någon. den var lite gullig och det var ju till och med en kratta med. så nu kan jag kratta lite när jag har abstinens efter en riktig trädgård!

image48

mina systrar har alltid varit lite pilliga och fixiga av sig. tyvärr har inte den genen spridit av sig på mig.. trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0