bäd bäd day!

dagen då vi skulle göra en massa saker, dvs idag blev inställd. vi klev upp sent eftersom vi hade fest här igår och när vi precis satt oss vid frukostbordet så ringer min mor och berättar att pappa fått åka in till sjukhuset i natt med ambulans och att de inte riktigt vet vad det är för fel på honom. vi åt upp frukosten och sedan åkte vi hemhem för att hämta mamma och åka upp till sjukhuset.

de vet fortfarande inte vad det är för fel på honom, men i morgon är det mer prover så jag hoppas att det blir svar då. hoppas att det inte är något allvarligt! =/ aldrig roligt att få ett sådant samtal. man vill helst slippa och man vill tro att ens föräldrar är odödliga.

nu ska jag inte ta ut något i förskott, det kan vara vad som helst, något som går att fixa fort eller så är det något värre. men det vet vi ju inte förrän alla prover är tagna.

suck..


Kommentarer
Postat av: Kriztina

Hoppas allting går bra! Du finns i mina tankar. Stora kramar!

2007-08-19 @ 21:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0