nya fynd

efter jobbet idag tog jag mig ner till stan för att kolla in ett par toppar på vero moda. en kollega hade en sådan snygg topp idag så jag var tvungen att åka ner och titta om den fanns i andra färger. och det gjorde den. jag köpte två till och med, en i svart och en i grönt. den gröna färgen var väldigt härlig!

image166

hittade även en annan tröja, i rött som jag köpte. den var i samma stuk men hade fickor också. mycket söt!

image167


nu behöver jag inte köpa toppar och tröjor på väldigt länge! =) skönt att ha lite nytt i garderoben till vintern. speciellt med färg på. att alltid ha svart/grått och vitt gör en lite färglös!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Najs! :-)

2007-08-13 @ 21:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0