"och regnet det bara öser ner.."

måndag idag.
lyckades vara på jobbet redan vid halv åtta. det var nog första gången jag lyckades med det. skönt att vara på plats en halvtimme innan lektionerna började och fixa lite som man inte orkade i fredags när jag gick hem.

dagen förflöt och var lugn. allt fungerade som det skulle. och jag hann hem igen innan regnet kom, vilket var tur med tanke på att det nu öser ner ute!

image186

skönt att slippa gå ut. det kan jag tycka är rätt skönt när det blir höst, att det regnar och att man då kan välja att sitta inne och läsa en bok eller se en film istället. jag är inte så stor fantast av hösten, men just då, när jag är inne i en bok är det väldigt skönt med lite regn och blåst. då har man ingen anledning att gå ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0