sol och shopping

idag blev det att njuta av solen på balkongen. skönt, skönt!
men så ringde åsa efter lunch och undrade om vi skulle ta ett varv på stan. varför inte tänkte jag! har inte varit där på några veckor nu eftersom vi varit bortresta mest hela tiden.

h&m har riktigt bra kläder just nu. hittar alltid något när jag är där och idag var inget undantag. gick därifrån med två toppar i grönt och brunt, en munkjacka i brunt och ett linne i turkost. måste satsa mer på färg känner jag. har mest blått, svart och brunt i garderoben. lite trist ibland, praktiskt andra gånger. munkjackan i brunt fanns även i svart och blått. funderar på att införskaffa även den blåa. den var väldigt snygg i blått!

image162
image163

en affär som jag sällan hittar kläder i just nu är gina tricot. men idag hittade jag faktiskt en supersnygg t-shirt där för 99 kr. den fick följa med mig hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0