varför så sent svt?

i måndags började en brittisk deckare som heter brott och straff med avslutande del igår, tisdag. jag avgudar brittiska deckarserier och den här är inget undantag. grymt bra.. tyvärr var startiden 22.30 båda kvällarna och slutade runt kvart i tolv.

varför så sent?
jag som ska upp vid halv sju och behöver mina timmar var grymt trött idag. och då menar jag grymt trött. gick som en zombie hela dagen. onsdagar är dessutom namngiven som helvetesdagen. jag har lektioner från tio över åtta på morgonen till halv fyra, i princip utan mellanrum. hinner knappt andas..

men den brittiska deckaren var jag tvungen att se. den var grymt bra och jag hoppas på fler delar, fast på bättre tider.. så man slipper tröttheten dagen efter.

image187


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0