kan inte säga att jag sörjer

snön alltså.. att den är på väg bort.
idag hade vi fem plusgrader ute när jag åkte till jobbet och under eftermiddagen har det regnat.

snön är på väg bort! =) härligt! cykelvägarna är äntligen fria från is och snö och jag kan cykla normalt igen!
*lycka*

idag har det varit en vanlig onsdag. har jobbat, undervisat och försökt planera resten av veckan. vilket kändes lättare sagt än gjort. jag vet inte vad det är men vissa dagar är bara jobbiga. har inte så mycket med eleverna att göra, det bara är jobbigt.

nåja, eftersom jag åkte hem i förtid fick jag ta med mig rättningar hem.. bara att beta av!

lollo - nöjd med tövädret



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0