måndagar är fan inge bra

så var måndagens arbetspass över.. tack och lov för det.
jag vet inte vad det är, men måndagar och jag går inte ihop.

kanske är det för att måndagar är långa. långa lektioner, konferens på det och så besöket till badhuset mellan åtta och nio på kvällen. kan lova att jag sover gott på natten sen.

idag var måndagen extra jobbig. två timmar bild stod på schemat med en klass som tydligen inte har lämnat dagisstadiet än. jag ska inte säga att alla eleverna beter sig som småbarn men de som gör det gör det för alla. jag är lika slut varje måndag vid tjugo i tre.

därför var det extra skönt idag att vi inte hade någon konferens utan att den är i morgon bitti istället.

jaja, jag överlever nog den här dagen också. ska bli skönt att sova sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0