mina farhågor besannades!

det snöar ute..

jag trodde nog att snön skulle komma med det här ovädret som är över oss. men jag hoppades att det inte skulle komma hit, speciellt inte över våran gata.. men nu är det här.. snön.. blää..

som jag skrivit tidigare så är jag inte någon vän av snö. jag gillar inte snö, tycker inte om det. det är kallt, blött, jobbigt, blir is, halka och så ramlar jag, slår mig och kan inte cykla till jobbet.

jag tycker inte om att inte kunna cykla så därför hoppas jag att det här försvinner, fort, megasnabbt.. helst i natt medan jag sover.

behöver jag säga att kärleken, sambon, är överlycklig och bara ropar: "mer, mer".. han menar snö då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0