"smultron och svek"


idag vaknade jag redan vid en tjugo över åtta. en tid min sambo brukar kalla för "okristligt tidigt!" när det gäller helger. mig gör det ingenting att han fortsätter sova, det betyder att jag kan ligga och läsa en bra bok så länge tills han vaknar.

i dag började jag läsa en bok som heter "smultron och svek" av annica wennström och eva swedenmark. jag rekomenderar den varmt, den är en sträckläsningsbok!

annars har dagen flytit på. vi har tagit oss utanför ytterdörren till tornby, ikanohuset, ikea och maxi. blev förvånad att det inte var mer folk där än vad det var. det är ju lönehelg!

nu är det mörkt ute och om några timmar är det måndag igen. måndag och jobb. måndag och simhallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0