nu vinner vi, i år igen..

det är alltid samma snack efter melodifestivalen.

"vi kommer att vinna i år!"

och inte gör vi det inte.. martin stenmack åkte nästan ur, trots en enligt oss väldigt bra låt (den var väldigt bra. var själv väldigt konfunderad på varför den hamnade så långt ner). förra året hade vi carola, som skulle ta hem det.. näedå.. det gjorde hon inte och tur var väl det..

missförstå mig inte, jag gillar the arks låt och jag tror att det kommer att gå bra för den. men jag tycker inte att vi ska ta ut något i förskott. vi vet aldrig hur östländerna kommer att rösta. det vi tycker är bra här kanske inte slår där och det de tycker är bra där tycker vi sällan om.. olika kulturer och traditioner, inte så mycket att snacka om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0