nollåttanollåttanollåtta

idag är det en sådan där dag då det ser likadant ut när man skriver dagens datum, 080808. idag är dagen då fler än vanligt gifter sig. allt för att få ett jämnt och bra nummer i ringen (eller för att brudgummen ska komma ihåg bröllopsdagen kanske?!)

kineserna tror på tur den här dagen och därför ligger os invigningen just denna dag också. läste någonstans att det var väldigt många par i kina som skulle gifta sig idag, vid klockslaget 08.08 just för att alla dessa åttor ger tur.

well, lite coolt är det nog trots allt!


Kommentarer
Postat av: Jozza

Hej, har du missat att du kan få presentkort eller biocheckar?



Gör som jag och bli medlem på denna sidan:

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=33889



Där samlar man poäng genom tävlingar, värvningar, shopping, gratis erbjudanden m.m och

det är väldigt enkelt att samla poäng.

Jag har själv på bara 1 dygn samlat tillräckligt med poäng för att få hem ett presentkort värde 300 :-

i valfri affär som t.ex H&M, Vero Moda, Stadium o.s.v.



Du gör både mig och dig själv en tjänst genom att vara med där!



Jag har även en guide om den sidan i min blogg, där jag mer utförligt berättar hur

man tjänar poäng bäst. Om du vill ha hjälp att samla poäng så kontakta mig gärna!



Vore jättetacksam om du blev medlem, du har ju inget att förlora på det :D

Du kan som medlem även deltaga i min bloggtävling om 2 biobiljetter.



Ha en fin dag!

2008-08-08 @ 15:03:09
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0