bara för att..

Namn/blogg: lolca heter bloggen, jag kallas för lollo =)
Födelsedag: tjugoandra april 1975
Födelseort: nyköping
Ögonfärg: jag har någon blandning mellan grönt, blått och grått tror jag.
Hårfärg: idag är det nyfriserat och är blont med inslag av rödbruna slingor
Syskon: två stora systrar, de är ganska mycket äldre än mig i ålder också. jag är lilla, lillis systern även om jag är 33. Mina intressen: träna, umgås, läsa, promenera, laga mat, prata
Roligaste skolämnet : jag måste nog säga att det var so ämnena. kan ha med det att göra att jag senare blev lärare i just dessa ämnen.
Djur jag tycker om: hund
Favorit godis: lakrits och choklad. mums
Bästa bok jag läst: jane eyre är den absolut bästa bok jag läst. och triologin om mikael blomkvist och lisbeth salander av stieg larsson
Bästa musikgrupp/artist: u2, kent, tommy nilsson, lars winnerbäck, patrik isaksson..
Bästa låt: för svårt, jag har så många favoriter, kan inte välja en!
Bästa film: forrest gump, pianisten och så love actually! den sistnämnda blir jag otroligt glad av att se =)
Person jag beundrar: det finns många, men en av dem är min bästa vän jenny.
Jag gillar bäst: fredagkvällar och söndagmornar
Jag avskyr mest: oärliga människor
Kille/tjej jag vill ha chans på: jag är väldigt nöjd med min sambo! han är min stora kärlek!
Min högsta önskan: att jag och mina nära och kära får vara friska och lyckliga. sen vore det trevligt med världsfred också =)
Vad jag helst vill bli: jag är redan det jag helst av allt vill bli, jag är lärare! himla coolt yrke
---------------------------------------------
jag är ju en nörd när det gäller sådana här listor.. förstår inte varför jag tycker att det är så roligt.. den här hittade jag hos evelina

Kommentarer
Postat av: Evelina - newlywed <3

vad roligt att du ville göra listan =)



kram

2008-08-08 @ 17:53:50
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0