Jag har kastat in handduken!

Fick gå hem från jobbet idag. Huvudet värker, kroppen värker och halsen ska vi inte tala om. Blä.
Well, får vara glad. Har inte haft en sjukdag hittills den här terminen!

I lördags var i och hälsade på kärlekens mormor. Hon är en 96 årig dam som nu tyvärr börjar höra dåligt och har svårt att röra sig. Vi var där och lämnade över en inbjudan till vårt bröllop. Hon blev jätteglad, men trodde nog inte att hon skulle leva då, det är ju ett halvår kvar dit. Ett halvår är nog lång tid för en sådan gammal dam, men väldigt kort tid för oss yngre. Nog hoppas både jag och kärleken att hon ska vara så pass pigg och kry att hon kan följa med till kyrkan den där lördagen i slutet på maj.

Hoppas, hoppas!

Nu, tänker jag överge datorn. Lägger mig i soffan istället, under en filt och har tv:n som sällskap en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0