alone at last!

snart mitt i veckan - igen
jag förstår verkligen inte var tiden tar vägen.

helgen gick med en rasande fart. vi hade en god vän här från göteborg som hälsade på. det blev trevligt umgänge med vänner här i fredags. i lördags blev det premiärföreställning av linköpings studentspexs uppsättning "härifrån till härligheten" och efterföljande sittning.

sen var helgen slut!

i morgon är det onsdag, jag har min värsta dag då. men jag överlever nog, det brukar jag göra.
idag däremot var det friluftsdag och eftersom jag hade andra uppgifter att göra än att vara med den fick jag vara på jobbet. det var skönt, helt ensam i arbetsrummet från klockan ett till fem då jag gick hem. fick mycket gjort och kunde rensa bland mina papper och slänga en hel del!

men nu, blir det tillagning av köttfärssås och spagetti! mumma

image292

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0