if i only coult stop the time

idag är det söndag - igen.
igår var det lördag och jag skulle vilja att det var lördag idag igen. känns inte riktigt som om jag vilat den här helgen. och det känns lite jobbigt att det är måndag i morgon igen.

en hel lång vecka framför mig.

ingår nog i mitt nya namn -  tråk - att jag tycker att det är en lång vecka framför mig. som alltid kommer veckan att gå fort och så är det fredag igen.

i går åkte jag och kärleken till norrköping för att gå på fest. det var skoj! där fanns en massa vänner som vi inte träffar så ofta. alla hade lyckats få barnvakt och kom utan barn, vilket inte är vanligt. i den vänkretsen är vi nu bara två par som inte har barn.

var länge sedan jag hade så trevligt på en hemmafest! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0