blixt och dunder

är det något jag inte tycker om är det åska. usch
i natt vaknade jag strax efter klockan ett av att det dundrade som sjutton. inte nog med det så blixtrade det till ungefär två gånger i minuten i nästan en timme. det är en sak om det åskar och blixtrar på dagen när det är ljust ute, men nattetid tycker jag inte om det. det är mörkt överallt och då kommer den där lilla mörkrädda tjejen fram i mig.

som tur var sover jag ju inte själv i sängen utan jag hade ju någon att krypa tätt intill..

                                          

Kommentarer
Postat av: Fluppan

Kan bara hålla med, vaknade också till mullrandet men som tur var hade jag både en stor och liten korv i sängen att krypa tätt intill!

2008-06-23 @ 13:10:46
URL: http://fluppan.blogg.se/
Postat av: Alma

Själv kan jag inte låta bli att bli lycklig när åskan går, visst kan det kännas lite obehagligt om man bor på en höjd och den är alldeles nära men att sitta på en altan och se blixtar runga över en sjö, ååh, jag älskar det!

2008-06-23 @ 21:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0