"för han har tagit studenten, för han har tagit studenten"

idag tog min systerson studenten. det firades ordentligt! eller rättare sagt, han firade ordentligt! =)
det blev i alla fall smörgostårta hemma hos systeryster tillsammans med familjen, vänner till min syster och kompisar till min kära systerson. tänk att han är så stor! 19 bast! killen vägde bara drygt 2500 g när han föddes och nu är han både längre och tyngre än mig.

jezzus

på vägen hem stannade vi på mediamarkt och köpte en kamera. jajjamensan, den kameran jag har pratat om för några dagar sedan. jag och kärleken gjorde en deal. vi betalar halva kameran var, så är den vår gemensamma. billigare för oss båda än om någon av oss köpt den själv. så nu ska här fotas och grejas! weeee *glad*

på tal om student, nästa vecka är det dags för kidsen i den här stan att springa ut och vråla för fulla muggar.. då lär det bli en högljudd och lång fredag för många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0