mina fina elever

som sagt, idag slutade eleverna skolan. niorna lämnade skolan för gott och som jag skrev tidigare kommer jag att sakna dem.

trodde inte att jag skulle få någonting av dem, men där hade jag fel. av den klassen jag undervisat i alla so ämnen, bild och svenska fick jag en jättevacker orkideé, en bok om choklad och ett häfte eleverna satt ihop med bilder av dem själva i. när jag fick det häftet började jag lipa. man blir både rörd och väldigt glad att de har uppskattat det man har gjort för dem.

av två andra elever i den andra nian fick jag ett vackert litet olivträd och en blomsteruppsättning. jag är otroligt glad och tacksam för vad jag fick av dem. det här är elever som jag alltid kommer att minnas på ett eller annat sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0