mor och dotter dag

i måndags var mamma och mina två systrar här. vi hade en mor-dotter dag tillsammans med fika, shopping på stan och lunch hemma hos mig. riktigt trevligt! =) det är inte ofta vi lyckas träffas allihop samtidigt och gör något tillsammans.

mamma åkte hem med lite nya kläder och jag kom hem med ett par påsar också. jag har den senaste tiden börjat upptäcka kapp ahl. det var en affär jag förknippade med "tanter" förut, men de har riktigt snygga kläder ju!



hittade klänningen och tröjan på kapp ahl. klänningen blir jättebra med ett par svarta eller bruna leggings till. bra att ha i sommar och i höst. tröjan är superfin och den var bara ett måste att köpa.

jackan däremot, ett fynd på åhlens, rea.
i like rea!

Kommentarer
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Va mysigt det lät med mor-dotter dag!

2008-06-27 @ 08:03:04
URL: http://inredning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0