vilken blåst! ...

vilken blåst! trodde ett tag att jag skulle blåsa bort när jag åkte hemåt, men jag klarade mig!

två dagar kvar sedan är det skolavslutning. niorna ska lämna boet, flygfärdiga, mot gymnasiet. jag kommer att sakna dem i höst när jag börjar jobba igen. men det är kul att se dem vara så uppspelta inför sin sista skolavslutning i grundskolan. tror att även jag och mina klasskamrater var så när vi slutade nian. gymnasiet och sommarlovet hägrade. jag tror i alla fall att det kommer att gå bra för mina nior på gymnasiet.

två dagar till skolavslutning, sex dagar till semester. den är efterlängtad, men det är en hel del jag måste bli klar med innan jag får gå och ta ledigt. det ska rensas och planeras och skrivas en mängd saker. bäst att göra det nu innan semestern, i augusti finns det annat att göra.

terminen har gått väldigt fort, jag förstår inte vart den har tagit vägen. tyckte inte det var länge sedan vi startade i augusti och nu är vi i juni året efter. vad hände?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0