almenackan är full!

tittade igenom kalendern.
det skulle jag inte ha gjort. insåg att dagarna och helgerna framöver är uppbokade. uppbokade som attan till och med. jag som är en hemmamänniska behöver få vara hemma ibland. det är mitt sätt att ladda batterierna.

men det är ju inte tråkiga saker vi ska göra, utan en massa roliga, spännande saker! =)

  • första helgen i april ska vi hjälpa våra vänner e + d att flytta. de ska slå ihop sina bopinaler till ett boende. roligt!
  • helgen efter det bär det av till göteborg på lördagen. dagen innan, på fredagen ska å gratuleras på sin födelsedag!
  • helgen efter det blir det stor födelsedagsfest som å, m och a ska ha. 90 år firar de! det kan bli spännande. dock måste vi nog hålla oss lite lugna eftersom det är födelsedagsfirande för mig och min systerdotter dagen efter.men innan helgen blir det stockholm och musikalen footloose på intiman
  • den sista helgen i april bär det av till stockholm för att hälsa på våra vänner t + e. alltid lika roligt att träffa dem och umgås med dem! kanske hinns det med något spännande museebesök också?
  • andra helgen i maj fyller min kärleks mamma år, det ska naturligtvis firas! kanske ett besök på kolmården också tillsammans med systrarna och en av systerdöttrarna.
  • helgen 16-18 maj bär det av till helsingborg för att bara ta det lugnt. vi har fått en coophotellpremiecheck (vilket ord). det innebär att vi kan boka två nätter på hotell inklusive frukost för 1398 kr. som hittat! och helsingborg är så fint den tiden på året.
  • sen är det bara rättning och betygssättning som gäller ända fram till början på juni!
hej och hå!
sen behöver jag semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0