bloggar som får mig att le

ett bedårande barn av sin tid
angelica levererar inlägg på inlägg med ironi, humor och allvar. hennes blogg får mig att skratta, hålla med, bli arg och reagera.

fröken ajax
sandra skriver att hon funderar på att bli journalist. det tycker jag. hennes inlägg är ofta korta och intressanta. de får en att dra på smilbanden.

ett liv i exil

jonas bor i och arbetar i australien. hans inlägg är ofta rappa, ironiska, roliga och emellanåt väldigt vackra. önskar att jag hade hans talang att leka med ord.

shelob

sara flyttade från norrland till oxelösund och hennes blogg hittade jag via min bästa vän som är vän med sara. krångligt?! sara skriver otroligt bra. där har vi en tjej som kan leka med ord! hon är ofta väldigt utelämnande om sitt liv, sin ångest och sina farhågor. men även med roliga, bra saker som händer. det här är en tjej som borde skriva mer och som jag tycker skriver mycket bättre än många av de tjejer som bloggar och tjänar en hel del pengar på det.

ihemmet
evelyn som gillar inredning. det är spännande att följa med i hennes värld och se de bilder hon tar. hon får mig att vilja köpa en systemkamera och ta upp fotograferandet. fotograferandet som jag inte har ägnat mig åt på många år tyvärr..

Kommentarer
Postat av: Vita Änglar

Hej!
Vilken fin blogg du har, ska genast kolla vidare!
jag har precis fått en systemkamera, (hette det visst:-) och nu med all fritid jag har funderar jag på at gå en fotokurs.

Må gott

2008-03-10 @ 12:22:25
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com/
Postat av: Evelyn, i hemmet

Åh, så kul att höra :)
KRAM!

2008-03-12 @ 18:32:04
URL: http://ihemmet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0