hockey, hockey, hockey

jag har varit en stor hockeynörd i  mina dar.. jag och min allra bästa vän j har suttit och tittat på otaliga matcher framför tv:n och på plats i bland annat globen och hejat på våra lag (dock sällan samma lag).

men jag vet inte vad som hänt med mig nu på äldre dar. jag är inte alls lika intresserad av att följa sporten som tog mycket tid av mig i tonåren. visst, jag följer naturligtvis lhc:s framgångar då jag bor i linköping. och jag följer gärna nh90:s resultat eftersom de är från min hemhemstad.

igår spelade lhc den första av sju semifinaler mot färjestad. och visst vann lhc. de knockade färjestad och vann med 7 - 3. härligt! som de spelade igår så har inte färjestad en chans, men det är ny match i morgon. jag hoppas att de även då visar vart skåpet ska stå!

på tal om lhc, läste den här krönikan idag. rolig! =)

Kommentarer
Postat av: Jenny i Skåneland

Jag som planerade bröllop med Flööööry. Han bor på rehab. Inte undra på att vi tappat intresset.. heh!

2008-03-26 @ 21:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0