hur långt är man beredd att gå?

i onsdags var jag och kärleken iväg och kollade på ett hus. ett jättefint hus som jag verkligen kunde se oss bo i. det var utbyggt en aning, hade en hörntomt vilket innebär en större trädgård och pool! när jag såg annonsen första gången tappade jag hakan när jag såg att de "bara" begärde strax under 2 miljoner kronor för huset. va? vadå?

att det var ett relativt lågt pris märktes på den första visningen, då kom vi inte ens in. det var ca 300 pers sammanlagt där den dagen och när vi gick förbi var det drygt 30 meter kö för att ens komma in och titta på villan. när vi var där på andra visningen var det forfarande mycket folk, men vi tog oss in. det var en fin villa även om man skulle vilja göra om en del.

nu följer jag med spänning budgivningen och det senaste budet ligger på 3.2 miljoner kronor.. de ligger just nu 1.2 miljoner plus mot vad de begärde.. tror minsann att det är budhets på gång. helt sjukt!

Kommentarer
Postat av: Jessi

jag tittade på huset på bilden, helt sjukt fint hus!
Tyvärr blir det ju så när det är ett hyfsat "lågt" pris att så många är intresserade och priset blir bara dyrare och dyrare!

Men lycka till :)

2008-03-28 @ 10:41:21
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: chrisse

wow, vilket läckert hus! ja starpriset var billigt men de lär ju tyv. högas om det var så många intresserade... hur långt är ni beredda på att gå?

2008-03-28 @ 10:44:06
URL: http://lovelystar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0