shoes is my life!

jaja, jag vet att jag har många skor. men vad gör man när det finns så många fina, snygga, galet snygga skor?
man köper ett par till.

gick in på bianco och hittade ett par så jäkla snygga röda skor!  de fick följa med mig hem i en påse.  kärleken kommer att skaka på sitt huvud och tycka att jag är knäpp. men det är det värt. =) han älskar mig ändå!

image321

nu har jag skoförbud resten av månaden. inte ett par till skor ska inhandlas. absolut inte.

vi tog även en sväng förbi h&m och där hittade jag snygga baströjor som är väldigt användbara nu under våren och sommaren. de är inte för tajta och ganska långa vilket gör att man slipper visa magen när man sträcker på sig. passar urbra till både jeans, kjol och kortbyxor. jag köpte en blå och en grön. trevligt med lite färg och inte bara svart och brunt som jag brukar.. man måste våga sätta färg på tillvaron!

image322

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0