tristveckan är snart över

den här veckan har verkligen inte varit rolig. den har varit urusel om jag ska vara ärlig.
blää

finnen på läppen har i alla fall försvunnit. alltid något.

och i morgon ska jag och kärleken åka och äta middag hos fluppan, hennes man storkorven och deras lille söte son lillkorven. det ska bli trevligt! och helgen bidrar med fika på stan med flicksen från mitt gamla jobb och brunch med t + e som är på besök från el huvudstado!

så jag hoppas att det ska bli bättre. den här veckan, måndag till torsdag kan vi annars stryka ur almenackan och minnet. det vore trevligt!

och jag tänker fortfarande inte rösta på sibel på lördag. oavsett hur många fan-sajter det finns på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0