ullared, here we come!

nu har vi börjat ladda inför tisdag. då bär det av tidigt, tidigt från linköping mot ullared och gekås. ja, vi är knäppa. men det är kul och det blir mycket tjejfnitter i bilen. precis som det ska vara. frukosten får följa med och ätas i bilen. tänker inte äta innan jag åker. det är alldeles för tidigt! i ullared ska vi handla, handla och jag ska titta på folk också. det är rätt kul att se människors beteende när de slåss om olika varor. kan bli kul!

idag däremot har vi varit hemhemma och firat min systerdotter. det blev god lasange till lunch och sen kladdkaka med grädde. mumma! tänk, den lilla fisengrisen har fyllt 11 år. tycker inte att det var länge sedan som hon låg i min famn och var nyfödd. tiden går så fort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0