vad är tonåringar gjorda av?

ibland undrar jag vad tonåringar är gjorda av.
jag kan inte minnas att jag som tonåring var så där hysteriskt fnittrig, jobbig, ovillig att jobba och en mängd andra saker.

ibland vill jag bara ta en time out och gå ut från klassrummet och hoppas på att när jag kommer tillbaka så har de förvandlats till små änglar. men det händer nästan aldrig, typ.

jag har en mängd bra tonåringar också. men vissa tillfällen känns det som om de är lätträknade. vet inte om det är vårkänslorna som börjar så till hos eleverna eller vad det kan vara. nåja, den här våren kommer att rulla på den med, det kommer att bli sommarlov och jag kommer att ha satt betyg då med. allt har sin gilla gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0