1 maj, välkommen!

så var vi inne i maj då. tiden går så fort nu. om bara en och en halv månad går jag på semester och fram tills dess ska det hinnas med en mängd saker.

igår var solen framme sedan i alla fall. en liten stund. jag var nere på stan och åt lunch med kärleken. alltid trevligt att kunna göra något sådant när jag är ledig en vardag. annars består min lunch av skolmat. senare på kvällen var vi hos min vän h i hennes "nya" lägenhet. där fick jag smaka vegetarisk suschi för första gången. det smakade inte illa, men är nog inget jag kommer att köpa frivilligt.

valborg är för många en suparhelg. för mig känns det bättre att få spendera den med goda vänner och god mat. kanske om man vill kan man gå och titta på en eld någonstans, men det är inget måste. jag och kärleken cyklade hem strax efter midnatt och på vägen hem cyklade vi förbi några elever till mig. tycker att det är synd om ungdomen som "tror" att man måste vara ute sent på kvällen i lite kläder och hänga. varför kan de inte hänga hemma hos någon?


Kommentarer
Postat av: Linda

en månad närmare sommaren :D

2008-05-01 @ 18:37:25
URL: http://ndail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0