kyckling med pasta och pesto

tänkte dela med mig av ett superenkelt lunchrecept.

skiva några champinjoner och en paprika. stek det och ha sedan ner skivad lårfilé av kyckling. peppra och salta. låt det steka klart innan du har på lite matlagningsgrädde och en klick pesto som du rör runt.

servera med pasta! klart!

det tog mig ungefär 15 minuter att åstadkomma denna lunchrätt som även blev väldigt, väldigt god!

passar utmärkt att det inte tar så lång tid när det är sol ute och man egentligen inte vill vara inne!






Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt :) Det är så otroligt bra väder! Nu vill jag inte se något annat än solsken förens i oktober, haha ;)

Tack för den söta kommentaren! Förebild vet jag dock inte om jag vill kalla mig själv, då jag har fel & brister och gör misstag precis som alla andra. Men det kanske vore något med en operfekt förebild? I och för sig.. haha ;) Kram!

2008-05-12 @ 18:50:55
URL: http://sandraajax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0