ullared, detta mekka

så bar det iväg till ullared igår. klockan tjugo i sju kom å och hämtade upp mig för att ta oss till d och e. där bytte vi bilar och så gav jag, å och e oss iväg söderut.

det är alltid kul med tjejutflykter och det behöver man ibland, att åka utan killarna.
jag har bara varit i ullared en gång tidigare och då var det ganska lite folk där. när vi kom ner igår så var det kö för att komma in i butiken. kö och då menar jag kö. den sträckte sig långt, långt bort.

vi handlade och handlade och tittade på kläder och andra saker. och roligt var det!! men jag handlade långt ifrån lika mycket som många andra.

image358

andras vagnar

image359

min vagn

jag kom "bara" hem med två nya väskor och ett par skor. skorna hade jag hittat på scorettes outlet som låg i ett annat hus i närheten. förutom allt annat jag handlade också. mitt största fynd var nog ett par caprijeans som jag såg hängde vid leksakerna. antagligen var det någon som hade ångrat sig och bara hängt dem där. jag tog hand om dem, provade dem och insåg att de var hur sköna som helst och i min storlek.

lite fattigare och med tre påsar kom jag hem vid halv nio tiden igår kväll. många skratt och trevligt sällskap i bilen och tankar på en ny ullaredsresa så småningom

Kommentarer
Postat av: Linda

kul med ullared :D
mm visst är den :)

2008-05-03 @ 15:00:25
URL: http://ndail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0