vad jag är glad! =)

jag har flera saker att vara glad över
  1. jag har fått en fast tjänst på mitt jobb!! weeeee, aldrig mer vikarie och inte veta hur det ska bli från  termin till termin
  2. jag har fått löneökning, en stor löneökning den här gången!
  3. snart semester! hela sju veckor innan jag börjar igen 11 augusti. men gudarna ska veta att jag har jobbat hårt och förtjänar semester! tro inte att vi lärare glider omkring och inte gör något. vi jobbar massor!
  4. solen skiner och det är varmt ute! kan det bli bättre?
  5. patrik isaksson kommer till linköping på fredag och uppträder på rix fm festivalen! om jag kommer att vara där? skulle tro det!
  6. kärleken är sötast i världen i princip hela tiden. tror att jag är världens lyckligaste! =)
vad gör det då om hundra år att jag har en aningens pms just nu. mitt goda humör klarar av det med.

hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0