I am back!

Vilken tur att veckan är över! Det känns som om jag har bott på jobbet ett tag nu och det lär inte bli bättre! Min kollega ska jobba en vecka till, sen blir det föräldraledighet för henne. Vi har anställt en vikarie för henne och jag hoppas att det ska bli bra. Det var inte mitt förstaalternativ, men det kan nog fungera.

Igår tog vi oss i alla fall (jag och kärleken) till Norrköping och våra vänner J + L för att äta middag och umgås. Väldigt trevligt och väldigt länge sedan vi gjorde någoting sådant. Det måste bli oftare. God mat, gott vin och trevligt sällskap. En bättre fredagskväll kan man inte ha.

Idag blir det lugnt, vi ska softa, handla mat och bara vara. Precis som det ska vara på lördagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0