Vad hände med lovet?

Idag är det fredag. Sista dagen på lovet. Att ledighet ska gå så fort! Man hinner knappt säga "jag är ledig" förrän det är dags att börja jobba igen.

Idag ska jag i alla fall äta lunch med kärleken. Det ska bli trevligt då vi inte ofta hinner med det. Jag äter oftast i skolmatsalen på jobbet. Tror att det blir en promenad ner på stan även om det snöar ute. Igår kväll var jag extremt glad att jag inte behövde gå ut, jisses vilket oväder det var.

Tänkte även ta mig till campushallen och köra ett pass bodypump idag. Min mål att träna tre gånger i veckan håller i sig. Nästa vecka blir det inte så dock, befinner mig ju i Paris mellan onsdag och lördag. Får promenera mycket där istället.

Nu vill jag bara att det ska sluta snöa! Som ni kanske minns, jag tycker verkligen INTE om snö!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Här har det inte snöat.. =) Har insett att jag kommer sakna Skåne och allt regn från sidan.

2008-10-31 @ 16:19:11
URL: http://fightress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0