Bo på jobbet?

Snart tror jag att jag bor på jobbet.
det blir långa dagar just nu. Kommer till jobbet före klockan åtta och är inte därifrån förrän sent. I går hade vi föräldramöte så då kom jag inte från jobbet förrän tio i nio på kvällen. idag hade vi introduktionssamtal vilket gjorde att jag låste dörren till kontoret vid 18.30. Lär bli lika sent i morgon.

En tröst är att vi inte har så många samtal kvar. Snart är det över! Och då kanske rutinerna återgår till det normala.
Förhoppningsvis!

Vill bara säga att jag lever =)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra att du lever! tumme upp Sånt gillar jag att höra. (och hoppas du får det lugnare snart)

2008-09-20 @ 23:14:57
URL: http://fightress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0