böckar i hyllor, i högar på golvet

om jag hade möjlighet skulle jag nog fylla kärlekens och min lägenhet med böcker. älskar böcker. de tar med en på en resa man inte har varit med om tidigare. älskar att sjunka ner i en skön fåtölj och bara läsa och läsa.. glömma tid och rum.

snart är det dessutom bokrea, tyvärr brukar jag sällan hitta riktigt bra böcker då. mina fynd gör jag alltid när jag av en tillfällighet slinker in på någon av stadens bokaffärer. impulsköp är de bästa köpen!

och eftersom det är sportlov kan man ju läsa fler böcker, det finns ju tid till det den här veckan! =)

image302

just nu läser jag nora roberts - på slaget tolv. en författare som många säkert tycker skriver för jolmigt och har för mycket kärlek i sina böcker. jag vet inte, men jag har alltid gillat hennes böcker och har läst alla hon har givit ut på svenska. en favoritförfattare helt enkelt!



Kommentarer
Postat av: Marielle

Åhh den boken är sååå bra!!!

2008-02-20 @ 21:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0