kopieringsmaskiner har f*n ett eget liv

och de tilhör min hatobjektslista idag..
naturligtvis krånglar vår jättestora kopieringsmaskin idag när jag har som mest bråttom och måste ha ut 25 ex av ett häfte.

först ville den inte kopiera som jag ville trots att jag hade ställt in alla inställningar rätt. sen när jag väl fick ut ett ex som såg bra ut och skulle börja kopiera upp en klassuppsättning så fastnade pappret. fick öppna och titta var i hela friden det hade fastnat någonstans. inte hittade vi något papper..

den ville helt enkelt bara jäklas med mig!!!

maskiner ska bara fungera, hela tiden! de ska aldrig gå sönder, eller bråka. speciellt inte när jag har bråttom och måste ha ut mina häften!

/lolca - trött på maskiner som inte fungerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0