om dygnet bara hade fler timmar..

..så skulle jag hinna mer av allt jag borde just nu. känner mig hopplöst efter med allt och lite stressad över en del andra saker som bara måste bli klara i tid.

på jobbet är det en hel del rättning just nu, det ska även tittas över vilka jag måste betygsvarna och lämna över det till vår rektor inom en snar framtid. det är svårt det där.. med betyg.. jättesvårt, vet inte om jag någonsin kommer att vänja mig vid det. men det är ju en del av yrket så det är bara att gilla läget.

nästa vecka ska en av mina bästa vänner gifta sig! jag ska vara toastmadame på hennes bröllopsfest och naturligtvis är det en hel del att fixa även där. även om det är kul så känner jag mig lite stressad över allt som ska hinnas i tid. jag och min toastmasterkollega ska göra klart festprogrammet, vilket inte är det allra lättaste. men det ska nog gå.

så jag skulle verkligen vilja ha fler timmar nu! så jag hinner med allt som ska rättas, fixas, skrivas, planeras och göras. längtar efter höstlov!

/lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0