2:a advent, konsert och rättningar i drivor

härliga söndag!
2:a advent.

idag regnar det inte i alla fall. skönt!

men vad gör jag då?
sitter inne naturligtvis. rättar skrivningar. men det går rätt bra. mina elever har varit duktiga och jag märker att de har förstått och kan dra sina tankar ett par steg längre än för några månader sedan. härligt!

idag ska vi gå och lyssna på en advenstkonsert med chorus lin. varje år brukar vi gå när de har sina konserter och lyssna. det är något speciellt med att sitta i kyrkan och lyssna på julsånger. även om det kanske hade varit lite mer julmysigt med en massa snö ute (sa jag det högt?! jag som inte gillar snö)

well, dags att återgå till rättningen. betyg ska sättas i veckan. gäller att ha mycket på fötterna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0