att sjunga som en gud!

gårdagen innbar en hel del hysteriskt fnitter i en volvo tillsammans med mina två systrar och två systerdöttrar. vi begav oss mot stockholm på förmiddagen och när vi väl hittat rätt och parkerat bilen blev det lunch på ett mycket trevligt ställe vid namn agaton sax. restaurangen är belägen i gamla stan i stockholm och hade verkligen urgod mat!

målet för dagen var föreställningen "the sound of music" på göta lejon klockan 15 och den var väldigt, väldigt, väldigt bra! bättre än vad jag trodde att den skulle vara.

pernilla wahlgren var klippt och skuren för rollen som guvenanten maria och tommy nilsson var lång och stilig. precis som en kapten bör vara! sen att han sjunger som en gud gör ju inte saken sämre.

har man inget för sig och är i stockholm tycker jag att man ska se denna föreställning! det är väl värt pengarn!!


Kommentarer
Postat av: Felix

Jättekul att du gillade föreställningen!
Jag hoppas att du tycker att vi barn också var bra.
Tack så jättemycket för att ni kom.
/Felix "Fredrik von Trapp" Wallón

2008-01-05 @ 04:51:00
URL: http://thesoundofmusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0