drömmer om betyg

jag har varit stressad över alla betyg som skulle sättas. igår var allt klart och jag tycker det är väldigt skönt. men tro det eller ej så drömde jag om betyg, elever som skulle skriva prov och hela baletten i natt.

min dröm var att två av mina elever var tvugna att skriva ett prov om de skulle ha betyg annars skulle de få ig. de skrev det och då hade jag bara en kvart på mig att rätta proven och sätta betygen för de skulle vara satta senast klockan 15. tro mig att jag vaknade i panik och var halvt på väg ur sängen för att gå till datorn. när jag väl inser att jag redan har satt alla betyg jag skulle sätta och att jag har definitivat dem så kan jag lägga mig ner igen. men det dröjde ett tag innan jag kunde slappna av och somna igen..

i natt hoppas jag på snälla drömmar istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0