jordens tråkigaste spinnningpass

jag har varit på ett otroligt tråkigt spinningpass idag. jag kan inte med ord beskriva hur tråkigt och illa det var. för det första passade inte ledaren som spinningledare över huvudtaget. han kunde inte peppa oss som satt där och försökte ta i. det i sig leder ju till att jag inte gör mitt bästa och får ut det bästa av träningstillfället.

en lång långpromenad hade gett mer.

så kändes det.

nu vet jag i alla fall att jag ska undvika hans pass. blir mer irriterad och mindre tränad på hans pass.

suck.

hade verkligen behövt en genomkörare idag, stressad som få. betygen är i fokus (som vanligt). eftersom vår assistent på skolan helt plötsligt har blivit sjukskriven blir allt mycket jobbigare. det blir inte bättre av att elever som måste göra omprov för att få ett godkänt i betyg inte dyker upp i skolan. sorry elever, men då blir det inget betyg. det verkar som om de tror att vi ska glömma bort det, glömma bort att de hade omprov och sätta godkänt i alla fall.

ledsen, men jag går inte på den!

nu ska jag ta mig in i duschen istället och sen sätta mig framför tv:n med middagen och titta på roomservice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0