så var sagan slut

festen igår blev lyckad. lung, rolig och lagom med dryck!
klockan två i morse låg jag i sängen och sov.

var skönt med söndag idag. vaknade vid halv nio redan och la mig tillrätta och läste ut den sista harry potter boken. kändes nästan lite vemodigt, sagan om trollkarspojken är slut nu. det blir inga fler.. han och hans vänner har följt med mig länge nu och jag har tyckt om resan. men nu är sagan slut..

blev en väldigt lung dag idag. vi har inte gjort många knop här hemma. vi var ute och gick en sväng, postade julkort och promenerade för att få lite frisk luft. var lite kallt i luften, men det ska det ju vara vid den här årstiden. även om jag hatar snö ser det trevligare ut om det är snö ute.

nu blir det söndagsslöning framför tv:n eller kanske i soffan med en ny bok?
vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0