the shopping is done!

nu tänker jag inte köpa fler julklappar.. inte alls på länge. tills nästa år det vill säga.
har varit nere på stan idag och handlat de sista till pappa, min systerson och till min goda vän å. var nere redan innan lunch och det var ganska lugnt på stan. tack och lov!

passade även på att äta lite lunch tillsammans med kärleken. det är sällan vi kan göra det ihop så det gäller att ta tillvara på möjligheterna.

jullov är skönt! var obeskrivligt skönt att inte behöva gå upp och gå till jobbet idag, även om jag älskar att gå till mitt jobb. är sliten nu och behöver vara ledig. att sätta betyg, ha betygsprat och allt runt omkring har tagit på mig i år. tagit på mig på ett helt annat sätt än förut.

men nu har jag ända till 6 januari på mig att bli utvilad! =)

skönt!

image273

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0