mitt nya namn är sömntuta

jag som brukar vara uppe med tuppen på helgerna, eller i alla fall vakna runt kl åtta har nu under både lördag och söndag  istället vaknat runt kl tio.

så länge har jag inte sovit på väldigt länge, och då menar jag väldigt länge.

visst, jag slappnar av nu när jag har semester, men jag brukar inte sova så länge i alla fall. jag är ju den som när klockan nu ringer ungefär samma tid som innan semestern går upp innan min morgontrötte arbetande sambo. han är slö som sjutton och som sagt morgontrött. jag är morgonpigg och studsar upp ändå även fast jag är ledig. han brukar skaka på huvudet, himla med ögonen och tycka att jag är knäpp som inte ligger kvar i sängen. men varför ska jag göra det? man kan ju göra så mycket med dagen om man går upp tidigt!



Kommentarer
Postat av: Kriztina

Oh vad jag känner igen mig. =)

2007-06-24 @ 13:17:03
URL: http://kriztinalofrgen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0